Madina Friends
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

شبكة منتديات اصدقاء المدينة الجامعية

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
تم بحمد الله تجديد المنتدي و الرجاء من السادة اعضاء المنتدي المشاركة بفاعلية داخل صفحات المنتدي .. و نوعدكم بأنه سيكون هناك المزيد و الجديد دائماً معنا

مصر ستظل مصر الى الابد

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lovestory
صديق جديد
صديق جديد

مصر ستظل مصر الى الابد Empty
مُساهمةموضوع: مصر ستظل مصر الى الابد   مصر ستظل مصر الى الابد I_icon_minitime2008-06-05, 5:51 pm

سالت نفسي سؤال : لماذا لم نربح مبارة الارجنتين ؟؟؟ لماذا لم يربح الاهلي مبارة برشلونه ؟؟؟؟ مع ان الاهلي بطل القرن وثالث العالم ومصر بطل افريقيا مرتين متتاليتين !!!!!! لكن في الحقيقه وجدت الموضوع سهل جدا لما قارنت اهداف اللعبين المصرين مع اهداف اللعبين المحترفين ولاعبي اوروبا فكرين هدف كوديفوار في مبارة 4-1 حد في مصر جاب زيه فكرين هدف مباراة انجولا ومصر الي جابه لاعب انجولا حد في مصر جابه قبل كده اظن الاجابه واضحه ومش عوزه توضيح اكثر طيب هتقولي احنا هزمنا كوديفوار وانجولا هقولك امرين الامر الاول هم وصلوا لكاس العالم واحنا لا الامر الثاني منتخب مصر كان محظوظ جدا باصابة حارس كوديفوار وغير كده ان منتخب مصر فاز بسبب رجولة اللاعبين ولي مهاراتهم ولو نشوف مبارة الارجنتين ونشوف كلام احد المعلقين نرى الفارق قال احد المعلقين الكور العاليه والارضيه من نصيب المنتخب الارجنتيني !!!!!!! طيب نكسب ازاي يا عم !!!!!! انا مش معترض على كلامه لان كلامه صح
!!!! مصر مفيهاشي كورة لان فيها وساطه ومحسوبيه ......مش كل النتخب اهلي وزمالك واسماعيلي فيه انديه اخرى ياجماعه وفيه محترفين مستبعدين من غير سبب !!!! وفيه لاعبين محليبين في انديه اخرى غير الاهلى والزمالك والاسماعيلي وفيه لاعبين في دوري الدرجه الثانيه ...........لاعبين مصر ينقصهم القوة الجسمانية والسرعه و قوة التحمل للعب في جميع اوقات المباراه ( طيب روبيرتو كارلوس جمسه صغير بس لاعب قوي !!!! ..........يعني العيب في التدريب والتنشاه للاعبين في مصر ؟؟؟؟؟ طبعا طبعا وايه كمان
فيه الاهم مبدا مشهور (اهو كاس العالم جاي وان شاء الله نوصل ونحقق نتيجه طيبه ونعمل انجاز ونوصل دور 16 ) ههههههههههههههه دا انجاز هههههههههههههه امال البرازيل وفرنسا وايطاليا والمانيا يعملوا ايه يبقى بيعملوا معجزات والا ايه ناس بتفوز بالبطوله ريحه تفوز مش تحقق نتيجه وتيجي طول مهنفضل كده عمرنا مهنوصل لحاجه لازم لما نروح بطوله اما رايحين علشان نفوز او منروحشي اصلا ...................مش شرط نفوز ولكن نبقى رايحين علشان نفوز يعني مستعدين استعداد جيد و كلنا ثقه
وعندنا عزم للفوز بالبطوله مش عندنا عزم للوصول لدور 16 بقى لنا 18 سنه مدخلناش كاس العالم يترى ليه ...........كل مره ننكشف كده مره الاهلى امام برشلونه ومرة مصر امام الارجنتين .........ادارة سيئه وتشكيله اسواء في مباراة الارجنتين النتيجه تقدم الارجنتين طيب خلاص طلع مفتاح لعب مصر محمد زيدان
مازالت الارجنتين متقدمه والحاله تزداد سوء ممتاز طلع التاني محمد ابو تريكه المباره اصبحت من اتجاه واحد طلع الثالث احمد حسن ههههههههههه تفكير روعه كاننا احنا المتقدمين نزل المحمدي طيب يلعب فين في اي مكان المهم عملنا تغيير طيب الجنب الشمال سيد معوض يعني ايوه ماله بقى مع احترامي له هو لاعب جيد ولاكن ليس لمثل هذه المباريات سنه كبير ومش سريع ومش قوي ومش مهاري يبقى فضل ايه بعد كده رفعاته هو اللعب رفعات بس والا ايه ومحمد شوقي نصف ملعب يلعب مدافع بس بشكل غير مباشر حسني عبد ربه غير متخصص في الكور الثابته طيب ليه يلعب كل كورة ياعم بيشوط حلو طيب وهي الكور الثابته عاوزه شويط والا شويط وفنان يعني يعرف يشوط ويركن في نفس الوقت ويلف الكورة بشكل جيد
الارجنتين كانت بتلعب مش بكل قوتها امال لو لعبت بكل قوتها كان ايه راح يحصل!!!! زي مبارة كاس العالم للشباب ؟؟؟؟؟ 7-1 ..........الارجنتين غايب عنها نجومها طيب لو كان نجومها موجودين ميسي وكريسبو كان حصل ايه ........في النهايه لايصح الا الصحيح وعلشان تكسب لازم تكسب على اساس مش على رغبه في انك تكسب ............انا عاوز انجح انته بتذاكر ؟ ايوه خلاص هتنجح طيب عاوز اطلع الاول ؟ انته بتسهر الليالي وبتستعد صح ومتاسس صح في الى هتمتحن فيه ايوه خلاص هتطلع الاول ..........طيب انا عاوز انجح وخلاص بمقبول يبقى هتبقى انسان فاشل طالما معندكشي طموح وهتقضي حياتك كلها كده عاوز تعيش لمجرد الحياه مش علشان تحقق وتكون لك ذكرى طيبه ........اظن الرؤيه اتضحت امته نفوق ونصحه بقى I love you
Harry Potter
صديق فعال
صديق فعال
Harry Potter

المزاج : المزاج عال العال

مُساهمةموضوع: رد: مصر ستظل مصر الى الابد   مصر ستظل مصر الى الابد I_icon_minitime2008-06-05, 5:53 pm

كلام جميل كلام معقول مقدرش اقول حاجة عنه
لمى
مـشـرفـة منــتــدي كــلام في الجــــوووون
مـشـرفـة منــتــدي كــلام في الجــــوووون
لمى

مُساهمةموضوع: رد: مصر ستظل مصر الى الابد   مصر ستظل مصر الى الابد I_icon_minitime2008-06-11, 9:49 pm

موضوع جميل جدا

تسلم ايدك

مصر ستظل مصر الى الابد
صفحة 1 من اصل 1